پشتیبانی

پشتیبانی:

امکانات خدمات فنی شرکت آراد جم خاورمیانه با استفاده از تجهیزات مدرن وبا بهره گرفتن از متخصصان با تجربه که بالاترین سطوح آموزشی در کمپانی های هیتاچی و تفلیکس را گذرانده اند، تضمین کننده کیفیت خدمات و رضایت مشتریان این دستگاه ها در ایران است.

روشهای ارتباط مشتری

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در 24 ساعت شبانه روز از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته با  شماره تماس 88626151-021 (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش) و یا آدرس ایمیل info@aradjam.ir آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند می باشند.

ثبت نام در باشگاه مشتریان

به منظور شناسایی و ایجاد بستر مناسب در خصوص ارائه سرویس وخدمات ویچه به مشتریان محترم، شرکتآراد جم خاورمیانه در نظر دارد باشگاه مشتریان را با اهداف زیر تشکیل دهد.

اهداف:

- ایجاد پایگاه مشتریان

- ارائه کارت های ویژه سرویس و خدمات

- ارائه آخرین کاتالوگ و بروشور های مربوطه